خرید ملک در قبرس شمالی‌ - شرایط و مراحل


خرید ملک در قبرس شمالی‌ - شرایط و مراحل

 

p10530_f4.jpg

 

یکی از محبوب‌ترین و پرسودترین روش‌های مهاجرت و زندگی در قبرس شمالی، خرید ملک در این کشور است.  با خرید ملک در قبرس شمالی، امکان اخذ اقامت برای فرد متقاضی و خانواده‌ی او فراهم می‌شود.

گرچه خرید ملک در قبرس شمالی، فاقد پیچیدگی‌ها و مراحل اداری سخت است، اما توصیه می‌کنیم بدون کمک گرفتن از مشاوران حرفه‌ای در این زمینه، اقدامی نکنید.

به طور مثال، املاک در قبرس شمالی، دارای اسناد مختلفی هستند؛ که برخی از آن‌ها مناسب خرید برای سکونت و مصارف شخصی نیستند.

در این مقاله به طور مفصل به بحث خرید ملک در قبرس شمالی می‌پردازیم.

درباره قبرس

جزیره‌ی قبرس سومین جزیره‌ی بزرگ در حوزه‌ی دریای مدیترانه است. این سرزمین در همسایگی یونان و ترکیه قرار دارد. طی سالیان زیادی، به دلیل موقعیت قرارگیری خوبی که دارد، مورد حمله‌ی اقوام مختلف و قدرتمندان جهان قرار گرفت.

در پی اختلافاتی که بین ترک تبارها و یونانی تبارها در قبرس به وجود آمد، این کشور به دو بخش قبرس شمالی و قبرس جنوبی تقسیم شد.

قبرس شمالی تحت قیومیت ترکیه و قبرس جنوبی توسط یونانیان اداره می‌شود. پایتخت قبرس که شهر نیکوزیا بود، به دو نیم تقسیم و امروزه به پایتخت دو تکه در جهان معروف است.

نیکوزیای شمالی ( لفکوشا ) در قبرس شمالی و نیکوزیای جنوبی در قبرس جنوبی، پایتخت هستند. مردم قبرس شمالی اکثرا مسلمان هستند اما معتقدند که دین هر کسی در قلب اوست و برای افرادی که غیر مسلمان هستند، مشکلی ایجاد نمی‌کنند.

زبان رسمی در قبرس شمالی ترکی استانبولی است. به دلیل حضور توریست‌ها، دانشجویان بین المللی، بازرگانان و ... زبان انگلیسی و آلمانی نیز در این کشور رواج دارد؛ تا جایی که برای برخی مشاغل تسلط به دو زبان ترکی و انگلیسی الزامی است.

واحد پولی رایج در قبرس ترک ( شمالی ) لیر ترکیه است؛ اما در برخی مسائل مانند پرداخت شهریه دانشگاه، خرید ملک در قبرس شمالی و ... از دلار، پوند و یورو نیز استفاده می‌کنند.

شرایط خرید ملک در قبرس شمالی

یک قانون کلی برای خرید ملک در قبرس شمالی وجود دارد و آن هم این است که اگر شخص خریدار، دارای سوء سابقه کیفری در هر کشوری باشد، اجازه‌ی خرید ملک در این کشور را نخواهد داشت.

اولین قدم برای خرید ملک در قبرس شمالی این است که باید درخواست خود را به انجمن شهرداری قبرس شمالی ارائه کنید. پروسه‌ی موافقت با درخواست خرید ملک در این سرزمین، حدود 6 ماه زمان می‌برد.

هر فرد و یا زوج، تنها می‌توانند یک خانه بخرند. این بدان معناست که اجازه‌ی خرید چند خانه باهم را ندارند. ملک خریداری شده حداکثر می‌تواند 1338 متر مربع باشد. البته اگر صاحب ملک یک فرد غیر قبرسی یا ترکی  ( خارجی ) باشد، محدودیتی برای اندازه‌ی ملک مورد معامله ندارید.

یکی دیگر مواردی که برای داشتن اجازه‌ی خرید ملک در قبرس شمالی مهم است، انجام آزمایشات مورد تایید این کشور و گرفتن گواهی سلامت کامل جسمی می‌باشد.

مراحل خرید ملک در قبرس شمالی

برای خرید ملک در قبرس شمالی، گذراندن مراحل زیر الزامی است:

انتخاب خانه

قدم اول برای خرید خانه این است که ملاک‌های شما برای زندگی را داشته باشد. ملکی که انتخاب می‌کنید باید بتواند مطابق بودجه، سلیقه، نیازها و ... شما باشد. در این مرحله می‌توانید از مشاوران حرفه‌ای در زمینه‌ی خرید ملک در قبرس شمالی راهنمایی بگیرید.

پیش پرداخت

پس از اینکه ملک را انتخاب کردید، با فروشنده وارد مذاکره می‌شوید. در صورت توافق، باید بین هزار تا 2 هزار پوند از مبلغ ملک را به فروشنده به عنوان بیعانه بپردازید تا او خانه را به شخص دیگری نفروشد.

بررسی خانه

اکنون باید وصعیت ملک را از نظر وام، قرض، بدهی و ... بررسی کنید. توصیه می‌کنیم که در این مرحله حتما از وکلای خبره و معتمد کمک بگیرید. چنانچه در هر یک از این موارد مشکلی وجود داشته باشد، پیش پرداخت فورا به شما بازگردانده می‌شود و قرارداد فسخ است.

تنظیم قرارداد

چنانچه همه چیز خوب پیش برود، بین شما و فروشنده قراردادی امضا می‌شود. این قرارداد به زبان انگلیسی است و نیاز به امضا دو شاهد دارد.

مجوز خرید

اگر شم غیر ترک قبرسی هستید، بایذ برای مجوز انتقال سند مالکیت اقدام نمایید.  این کار توسط انجمن شرداری قبرس شمالی انجام می‌شود. هزینه‌ی این کار بین 200 الی هزار پوند است.

انتقال سند مالکیت

پس از دریافت مجور انتقال مالکیت، شما و فروشنده مالیات انتقال را پرداخت کرده و سپس فروشنده در اداره‌ی ثبت اسناد، مالکیت ملک را به شما منتقل می‌کند.

مدارک خرید ملک در قبرس شمالی

مدارکی که برای خرید ملک در قبرس شمالی باید ارائه کنید به شرح زیر است:

  • شناسنامهی تمام اعضاء خانواده
  • ترجمهی سند ازدواج ( در صورت متاهل بودن )
  • اصل پاسپورت و کپی همه‌ی صفحات
  • سند ملک ( درصورت وجود ملک دیگری در قبرس شمالی به نامتان )
  • اصل و کپی قراردادهای فروش ملک ( چنانچه قبلا در قبرس شمالی خانه‌ای فروخته‌اید )
  • اصل و کپی قرارداهای اجاره ( چنانچه در حال حاضر در ملکی اجاره‌ای در قبرس شمالی زندگی می‌کنید )
  • 6 تمبر به زبان ترکی
  • برگه گواهی عدم سو پیشینه کیفری

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

برخی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی به شرح زیر است:

  • امنیت بالا و پایین بودن نرخ جرم و جنایت
  • امکان خرید اقساطی ملک
  • خرید با پوند انگلستان
  • امکان اخذ اقامت موقت و دائم با خرید ملک در قبرس شمالی برای شما و اعضا خانواده‌تان
  • پایین بودن نرخ بیکاری، تورم و مالیات
  • امکان اخذ شهروندی قبرس شمالی
  • امکان تحصیل رایگان فرزندان
  • ارزش ملک به صورت سالانه افزایش می‌یابد.

موارد فوق تعداد اندکی از مزایای خرید ملک در قبرس شمالی است. مزایای زندگی در این سرزمین، با توجه به نوع مهاجرت و هدف هر فرد، متفاوت است.

هزینه خرید ملک در قبرس شمالی

بسیاری از پروژه‌های ساختمان سازی در قبرس شمالی، این امکان را فراهم کرده‌اند که شما بتوانید به صورت اقساطی ملک خود را خریداری کنید، به این منظور لازم است که حداقل یک سوم مبلغ را در هنگام عقد قرارداد بپردازید. مابقی ملک را در اقساط بلند مدت بدون بهره، خواهید پرداخت.

قیمت ملک در قبرس شمالی در مقایسه با خانه‌هایی با همین امکانات و موقعیت‌ها در سایر نقاط دنیا، بسیار ارزان‌تر است.

قیمت خانه در شهرهای مختلف، متفاوت است به طور مثال در نیکوزیا ( پایتخت ) قیمت هر متر مربع ملک 1771 یورو، در فاماگوستا 1019 یورو و در گیرنه 918 یورو است.

قیمت ملک آپارتمانی در مناطق ساحلی از حدود 20 هزار پوند، و ویلا از 62 هزار پوند آغاز می‌شود. آپارتمان و پنت هاوس‌های لوکس نیز با نهایت قیمت 200 هزار پوند در قبرس شمالی وجود دارند.

 

آموزش زبان با داستان های کودکانه صوتی انگلیسی


آموزش زبان با داستان های کودکانه صوتی انگلیسی

 

i613861_w1.png

 

در دنیای امروزی، یاد گرفتن زبان انگلیسی یکی از مهارت‌های الزامی برای پیشرفت در همه‌ی شغل‌ها و حرفه‌هاست. از این رو اکثر افراد به دنبال بهترین راه برای آموزش یاد گرفتن زبان انگلیسی به ساده‌ترین روش‌ها هستند.

تعداد زیادی از والدین نیز به دنبال روش های کاربردی و جذاب آموزش زبان انگلیسی به فرزندانشان هستند.

درست است که رفتن به کلاس زبان و یاد گرفتن زبان انگلیسی به روش آکادمیک یکی از راه‌های قدیمی است، ولی اگر به دنبال یک راه ساده و در عین حال مفید و سریع هستید، گوش دادن به داستان های کودکانه صوتی پیشنهاد ما به شماست.

در ادامه با ما همراه باشید تا مزایای آموختن انگلیسی به کمک داستان های صوتی انگلیسی را با هم مرور کنیم.

مزایای گوش دادن به داستان های صوتی انگلیسی

 

می‌توانید هر قسمت را چندین بار تکرار کنید

می‌توانید هر قسمت از کتاب را هر چند بار که بخواهید تکرار کنید. ممکن است از اینکه بخواهید از معلمتان چندین بار یک سوال را بپرسید یا از او بخواهید حرف خود را تکرار کند، بترسید یا خجالت بکشید، اما می‌توانید یک کتاب صوتی را بارها و بارها تکرار کنید (و او هرگز شما از دست شما خسته نمی‌شود).

 

می‌توانید هرچقدر که می‌خواهید به کتاب گوش دهید

شما می‌توانید کتاب را به آرامی یا سریع پیش ببرید و هر چقدر که می‌خواهید، وقت بگذارید. می‌توانید فقط یک پاراگراف در روز گوش کنید یا یک کتاب کامل را در چند ساعت بخوانید. وقتی با یک شخص واقعی صحبت می‌کنید، نمی‌توانید به او بگویید که فقط نیمی از داستان خود را امروز و بقیه را فردا به اشتراک بگذارد! اما می‌توانید یک کتاب صوتی را هر کجا که می‌خواهید متوقف کنید.

 

می‌توانید سرعت و یا لهجه‌ی داستان را کنترل کنید

شما می‌توانید هر لهجه یا سرعتی که می‌خواهید به آن گوش دهید را انتخاب کنید. آیا در درک افرادی که لهجه انگلیسی دارند مشکل دارید؟ می‌توانید برای تمرین به یک کتاب صوتی که توسط یک انگلیسی خوانده می‌شود گوش دهید.

آیا می‌خواهید قبل از رفتن به آمریکا، نیویورکی‌ها را بهتر درک کنید، کتاب‌های صوتی در این زمینه انتخاب کنید. کتاب‌های صوتی انواع مختلفی از صداها، لهجه‌ها و موضوعات برای انتخاب در اختیارتان قرار می‌دهند.

 

انتخاب زمان با شماست

هر زمان که بخواهید می‌توانید به کتاب های صوتی گوش دهید. شما می‌توانید در راه رفتن به محل کار یا مدرسه، در زمان استراحت یا حتی درست قبل از خواب به آن‌ها گوش دهید. مثل این است که کسی قبل از خواب برایتان داستان بخواند.

 

دایره لغاتتان افزایش پیدا می‌کند

هر داستانی، حول موضوعی خاص می‌گردد و به تبع، کلمات آن نیز، کلماتی هستند که به آن موضوع مربوط می‌شوند.

به همین دلیل اگر به دنبال تقویت زبان انگلیسی‌تان در موضوعات خاصی هستید، می‌توانید کتاب صوتی در همان زمینه انتخاب کنید و کلمات آن را یاد بگیرید. بعد از مدتی خواهید دید که سطح زبانتان در آن موضوع به شدت تقویت شده است.

 

آموزش به کودکان با این روش راحت‌تر است

کودکان آموزش مستقیم به روش قدیمی را دوست ندارند. برای این که به کودکان چیزی بیاموزید، باید آن‌ها را سرگرم کنید. داستان صوتی یکی از راه‌های سرگرم کردن آن‌هاست. هر شب برای فرزندتان یک کتاب صوتی بگذارید و با هم به آن گوش دهید. اگر فرزندتان الفبای انگلیسی را بلد است، بهتر است که همزمان به متن کتاب نگاه کنید.

 

با این روش هم فرزندتان را سرگرم می‌کنید، هم به او غیر مستقیم آموزش می‌دهید. چی از این بهتر؟

 

نکاتی برای گوش دادن فعال به کتاب های صوتی انگلیسی

 

با گوش دادن به کتاب های صوتی انگلیسی، حتما میزانی انگلیسی یاد خواهید گرفت، اما برای این که بیشترین میزان استفاده را از آن‌ها ببرید، نکات زیر را به خاطر داشته باشید:

 

یادداشت بردارید

یکی از اشتباهاتی که هنگام یادداشت برداری می‌توانید مرتکب شوید، نوشتن بیش از حد است. بنابراین در عوض، فقط چیزهایی را یادداشت کنید که بعداً وقتی به یادداشت‌هایتان نگاه می‌کنید به شما کمک می‌کنند. کلمات و عباراتی را که نمی‌دانید بنویسید.

 

اگر می‌خواهید داستان را بفهمید، رویدادهای مهم یا نام شخصیت‌ها را بنویسید. اگر هر دو کلمه یک بار، کتاب صوتی خود را برای نوشتن متوقف می‌کنید، دارید بیش از حد می‌نویسید. گوش کنید، یاد بگیرید و فقط مهم‌ترین چیزها را بنویسید.

 

همراه کتاب از روی متن بخوانید

اگر نسخه‌ای از کتابی که به آن گوش می‌دهید را دارید، همراه با صوت بخوانید. خواندن همزمان باعث می‌شود کاملاً روی کلمات تمرکز کنید. برای تمرین تلفظ، هر چند وقت یک‌بار ضبط را متوقف کنید و آنچه را که شنیده‌اید با صدای بلند بخوانید.

 

بحث و گفتگو

چقدر کتابی را که گوش دادید خوب فهمیدید؟ بهترین راه برای فهمیدن این موضوع این است که با دیگران در مورد آن صحبت کنید. می‌توانید این کار را با پیوستن به انجمن‌های آنلاین انجام دهید. همچنین می‌توانید به یک باشگاه کتاب محلی بپیوندید و شخصاً درباره کتاب‌هایی که می‌خوانید با مردم صحبت کنید.

 

به هر کتاب چندین بار گوش کنید

اولین باری که گوش می‌دهید، برای درک داستان و کلمات گوش می‌دهید. پس از یک بار گوش دادن، کتاب صوتی را کنار بگذارید و به یادداشت‌های خود نگاه کنید. کلماتی را که نمی‌دانستید جستجو کنید.

اکنون آماده گوش دادن دوباره هستید و این بار برای یادگیری گوش می‌دهید. اکنون که فهمیدید کلمات چه می‌گویند، می‌توانید با دقت بیشتری به چیزهایی گوش دهید که بار اول متوجه آن نشده‌اید، مانند نحوه استفاده از یک کلمه در جمله یا صدای خواننده هنگام استفاده از یک عبارت.

 

از آنچه یاد می‌گیرید استفاده کنید

تا به حال باید چند کلمه، عبارت، تلفظ و موارد دیگر که از کتاب صوتی یاد گرفته‌اید را یادداشت کرده باشید. پس با استفاده از آموخته‌های خود تمرین کنید! از لغات جدید خود در مکالمات استفاده کنید. در مورد مطالبی که به تازگی خوانده‌اید با یک دوست صحبت کنید. تعجب خواهید کرد که چقدر از گوش دادن به یک کتاب صوتی، مطلب یاد گرفته‌اید.

 

انتخاب بهترین کتاب های صوتی برای شما

وقتی کتاب صوتی را انتخاب می‌کنید، به دنبال چیزی باشید که از خواندن آن لذت ببرید. برای یافتن سطح خواندن خود، سعی کنید به داستان های بزرگسالان گوش دهید.

اگر درک آن خیلی سخت است، به جای آن داستان‌های تخیلی بزرگسالان را بخوانید. هنوز نمی‌توانید دنبال کنید؟ کتاب کودک را امتحان کنید کتاب‌های صوتی کودکان ابزار یادگیری فوق‌العاده‌ای هستند، زیرا برای شنوندگانی که ممکن است همه کلمات را ندانند، قابل درک هستند.

برای پیدا کردن داستان های کودکانه صوتی انگلیسی می‌توانید به گوگل پلی و مونزیا مراجعه کنید.

انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه


انتخاب هدیه تبلیغاتی خاص و خلاقانه

این روزها روش‌های متنوعی برای معرفی کسب‌وکار به بازار و مشتریان وجود دارد. یکی از بهترین و کارآمدترین روش‌ها تبلیغات است. این روش در عین کارآمد بودن درصورتی‌که به‌درستی انجام نشود ممکن است نظر مشتریان شما را نسبت به برندتان تخریب کند. بااین‌وجود یکی از روش‌هایی کارآمد که همیشه موردتوجه قرار می‌گیرد هدایای تبلیغاتی خلاقانه و زیبا است. به نظر شما هدایای تبلیغاتی چه نقشی در گسترش نام تجاری و برندینگ برای شما خواهند داشت؟ با ما همراه باشید که بیشتر با نقش این هدایا آشنا شوید.

هدایای تبلیغاتی خلاقانه؛ استراتژی بازاریابی

این روزها اغلب شرکت‌های بزرگ و کوچک از علم بازاریابی برای معرفی برند و گسترش فروش خود استفاده می‌کنند. یکی از روش‌هایی که به‌عنوان روشی موفق در بازاریابی شناخته می‌شود هدایای تبلیغاتی زیبا و خاص است. این هدایا نام برند شما را با خود همراه می‌کنند به صورتی که برندتان در معرض دید مخاطبین هدف قرار خواهد گرفت.

در حالت کلی هدف از تهیه هدایای تبلیغاتی خاص افزایش آگاهی مشتری و کسب حس وفاداری از آن‌ها است. اغلب متخصصان بازاریابی این روش را به‌عنوان تیر نهایی برای تخت تأثیر قرار دادن مشتریان جدید، حفظ مشتریان قدیمی و حفظ و ایجاد انگیزه در کارکنان شما معرفی می‌کنند. درواقع این هدایای حسی مثبت را به دریافت‌کنندگان در مورد برند شما القا خواهند کرد.

هدایای تبلیغاتی با اهدافی متفاوت

هدایای تبلیغاتی به دو هدف کلی آماده و به اشخاص متفاوتی داده می‌شود که شامل قدردانی از خرید و ترغیب برای خرید محصولات یا خدمات شما است. حال برای دستیابی به این هدف‌ها مخاطبین متفاوتی وجود دارد که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

  • کارکنان شما اولین اهداف برای دریافت هدیه‌های تبلیغاتی هستند. قدردانی از زحمات آن‌ها حس وفاداری و توجه بیشتر را در کارکنان به وجود می‌آورد. به خاطر داشته باشید این افراد نیز می‌توانند به‌عنوان مشتریانی وفادار برای شرکت شما باقی بمانند و از جهتی دیگر به‌عنوان بازاریابانی با اطلاعات کافی برای شرکت عمل کنند.
  • افرادی که دررسیدن به این جایگاه به شما راهنمایی و مشاوره دادند نیز نفرات بعدی در لیست دریافت هدایای تبلیغاتی هستند. تمامی مشاوران بهبود کسب‌وکار، مشاوران حقوقی و اشخاصی از این قبیل در این لیست جای می‌گیرند. جالب است بدانید که این هدایای تبلیغاتی تأثیر مثبتی بر پیش‌زمینه ذهن این افراد می‌گذارد و ممکن است برای معرفی شرکت شما به دیگر مشتریان کلان پیش‌قدم شوند.
  • مدیران و کارمندان شرکت‌های کلان که مشتریان بالقوه شما نیز هستند نفرات بعدی هدف در لیست دریافت هدایای تبلیغاتی خلاقانه به شمار می‌روند. اگر قصد دارید مشتریان جدیدی را به لیست خریداران خود اضافه کنید یکی از کم‌هزینه‌ترین روش‌ها ارسال هدیه‌های تبلیغاتی است.
  • مشتریان قدیمی را فراموش نکنید. اگر می‌خواهید مشتریان شما وفاداری خود را با برندتان حفظ کنند باید از حسن وفاداری آن‌ها قدردانی شود. یکی از ساده‌ترین روش‌هایی که با آن می‌توان از وفاداری مشتریان قدیمی قدردانی کنید ارسال هدایای تبلیغاتی زیبا است.

5 دلیل برای ارسال هدایای تبلیغاتی زیبا

تا به اینجا با اهداف بازاریابی و دلیل اهمیت آماده‌سازی و ارسال هدیه‌های تبلیغاتی آشنا شدید. درواقع موارد و دلایل دیگری نیز وجود دارد که شما را برای تهیه این هدیه‌ها ترغیب می‌کنند. صرف‌نظر از هدفی که برای خرید این هدایا دارید، واقعیت آن است که خرید این هدایا تغییری چشمگیری در فرایند فروش و پیشرفت کسب‌وکار شما ایجاد می‌کنند. حال باهم با 5 مورد از مهم‌ترین دلایل خرید این هدایای زیبا آشنا می‌شویم.

1.بازاری یابی کم‌هزینه

اگر شرکت شما هم در گروه شرکت‌های نوپا و تازه تأسیس است به‌احتمال‌زیاد تنها رویای تبلیغات گسترده در شبکه‌های تلویزیونی را در سر می‌پرورانید. بااین‌حال شما هنوز هم می‌توانید برای پیشرفت و معرفی محصول خود به مشتریان روش‌های کم‌هزینه‌تری را در پیش بگیرید. یکی از این روش‌ها شناخت مشتریان بالقوه و ارسال هدیه‌های تبلیغاتی برای آن‌ها است. اگر بتوانید هدیه‌های تبلیغاتی منحصربه‌فرد پیدا کنید، به‌صورت چشمگیری مشتریان بیشتری را برای محصولات خود پیدا خواهید کرد.

تحقیقات بازاریابی نشان داده است که در برخی موارد افراد بعد از 6 ماه از دریافت هدیه تبلیغاتی نیز شرکت ارسال‌کننده و خدمات آن را به خاطر دارند. این محصولات حتی می‌تواند به‌صورت اختصاصی در غرفه‌های فروش نمایشگاه‌ها نیز به مشتریان ارائه شوند.

2.شناسایی سریع برند شما

اگر شما هم برای خرید به فروشگاه‌های بزرگ بروید اغلب برخی از برندهای تولیدکننده را به‌سرعت شناسایی خواهید کرد. این موضوع کاملاً با روش‌های بازاریابی تصویری ارتباط دارد. اگر مشتریان شما برند و لوگوی شما را با هدیه‌ای که برای او ارسال می‌کنید دیده باشد، این لوگو در ذهن او نقش خواهد بست. این موضوع باعث می‌شود زمانی که برند یا لوگو کسب‌وکار شما را جایی ببینید به‌سرعت خدمات شما را به یاد بیاورد.

به خاطر داشته باشید یکی از اهداف مهم تبلیغات با استفاده از هدایای منحصربه‌فرد ایجاد حسی خوب در کنار نام شرکت شما است که مشتریان، کسب‌وکار شما را بشناسند و به خاطر بسپارند. حال اگر هدیه شما از ارزش و کیفیت خوبی نیز برخوردار باشد تا مدت‌ها در خانه، ماشین یا محل کار مشتریان باقی خواهند ماند. افراد با هر بار دیدن هدایای شما به یاد برندتان خواهند افتاد.

برخی از متخصصین حوزه بازاریابی میگویند هرچه کیفیت و کاربرد هدایای تبلیغاتی شما بهتر باشد مشتریان این کیفیت خوب را به خدمات و محصولات شما نیز نسبت می‌دهند. پس در خرید هدیه‌های تبلیغاتی بسیار هوشمندانه عمل کنید.

3.هدایای تبلیغاتی خلاقانه چشمگیر هستند

احتمالاً برای شما هم پیش‌آمده که با گذشتن از مقابل بیلبوردهای تبلیغاتی و بنرها برای چند ثانیه ذهنتان درگیر می‌شود و پس‌ازآن به زندگی روزمره خود بازخواهید گشت. این شرایط در عین هزینه بالای کرایه بیلبوردهای تبلیغاتی اغلب صاحبین کسب‌وکار را از این روش‌ها ناامید کرده است. بااین‌حال ارسال هدیه‌های تبلیغاتی برای مشتریانتان شرایطی متفاوت را ایجاد می‌کند.

اغلب مشتریانی که هدایای تبلیغاتی باکیفیت را دریافت می‌کنند عموماً تا 5 ماه از این هدایا استفاده می‌کنند. این فرصتی مناسب برای شما است که در طول این مدت مدام در مقابل دیدگان مشتریانتان باشید. پس در انتخاب هدیه تبلیغاتی نهایت سخت‌گیری را به خرج دهید که وسیله‌ای کاربردی تهیه کنید.

4.هدایایی با ماهیت کار ویزیت

کارت ویزیت کسب‌وکار شرکت شما، خدمات و محصولاتی که ارائه می‌کنید را به مشتریان معرفی می‌کند. هدیه‌های تبلیغاتی نیز دقیقاً همان کار را به روشی بهتر انجام می‌دهند. با ارسال هدیه‌های باکیفیت درواقع اهمیت و ارزشی که برای مشتریان در نظر دارید را به آن‌ها اعلام می‌کنید. به خاطر داشته باشید که هدیه‌های تبلیغاتی نیز مانند کارت ویزیت باید اطلاعات موردنظر برای ارتباط مشتریان با شما را داشته باشند.

بهتر است در زمان انتخاب هدیه‌های تبلیغاتی از درج لوگو خود روی آن‌ها نیز بهره ببرید. درنهایت این هدایای تبلیغاتی خلاقانه به‌عنوان کارت ویزیت شما به‌صورت روزانه در معرض دید افراد قرار می‌گیرند.

5.دلیل اصلی حفظ مشتریان

از اصول مدیریت و بازاریابی محصولات می‌توان به حفظ مشتریان ثابت اشاره کرد. درواقع حفظ مشتریان قدیمی از یافتن مشتریان جدید نیز اهمیت بیشتری دارد. به خاطر داشته باشید که مشتریان قدیمی شما درصورتی‌که از محصولات و خدمات کسب‌وکارتان راضی باشند، به‌صورت خودجوش برای شما بازاریابی می‌کنند. همان‌طور که در بخش قبل گفته شد یکی از اهداف ارسال هدیه‌های تبلیغاتی حفظ وفاداری مشتریان قدیمی است.

درنهایت باید مطمئن باشید که هدیه‌های خریداری‌شده از کیفیت خوبی برخوردار باشند؛ چراکه ممکن است کیفیت پایین هدیه‌ها با روند نزولی کیفیت محصولات شما هم سو در نظر گرفته شود.

جمع‌بندی

این روش‌ها معرفی کسب‌وکار و جذب اعتماد مشتریان به نسبت قبل با روش‌های متفاوتی روبه‌رو است. از طرفی با افزایش کسب‌وکارهای نوپا این کار سخت‌تر از قبل است و از طرف دیگر با استفاده از تکنولوژی‌ها و علم روز بازاریابی ساده‌تر از قبل نیز به شمار می‌رود. یکی از روش‌هایی که به شما برای تبلیغات کمک می‌کند ارسال هدایای تبلیغاتی خلاقانه است. چرم کروکو ارائه‌کننده بهترین و باکیفیت‌ترین هدایای شرکتی و تبلیغاتی است. اگر قصد دارید هدایای شما تا مدت‌ها در معرض دید مشتریانتان باشد این محصولات چرمی باکیفیت انتخابی مناسب خواهد بود.

منبع : چرم کروکو   https://www.croco.ir/

مشکلات استفاده از سایت‌های شرط‌بندی


مشکلات استفاده از سایت‌های شرط‌بندی

سایت‌های شرط‌بندی اینترنتی از جمله پدیده‌هایی هستند که در سال‌های اخیر رشد چشمگیری داشته‌اند و بسیاری از افراد را به خود جذب کرده‌اند. این سایت‌ها به کاربران خود امکان می‌دهند که بر روی نتایج مسابقات ورزشی، رویدادهای سیاسی، فرهنگی، هنری و حتی تصادفات و حوادث شرط بندازند و در صورت برنده شدن، پول زیادی کسب کنند. اما آیا استفاده از سایت‌های شرط‌بندی فقط مزایا دارد یا معایب و مشکلاتی هم دارد؟

در این مقاله قصد داریم به برخی از مشکلات استفاده از سایت‌های شرط‌بندی بپردازیم و راهکارهای پیشگیری و درمان آن‌ها را معرفی کنیم.

مشکلات حقوقی

استفاده از سایت‌های شرط‌بندی در بسیاری از کشورها، از جمله ایران، غیرقانونی و ممنوع است. براساس قوانین جمهوری اسلامی، قمار به هر نحو و شکل، چه حضوری و چه مجازی، جرم تلقی می‌شود و با عواقب جدّی همچون حبس، جزای نقدی، تعزیرات حدودی و تعزیرات خفیف تا سنگین مواجه خواهد شد1. بنابراین، کاربران سایت‌های شرط‌بندی در صورت شناسایی و دستگیر شدن، با پرونده قضائی روبرو خواهند شد.

علاوه بر این، سایت‌های شرط‌بندی معمولاً دامنه خود را از کشورهای دیگر تهیّه می کنند و در نتیجة قابل کنترل نیستند. این باعث می شود که کاربران در صورت بروز هرگونة تخلّف یا تقلّب از سوی سایت، هیچ راه حل قانونی برای پیگیری نداشتة باشند.

مشکلات مالی

سایت‌های شرط‌بندی به ظاهر فرصت طلایی برای کسب درآمدی زود به زود به نظر می رسند. امّا در عمل، بازدهی آن ها بسیار پائین است و کاربران در بلند مدت، پول خود را از دست می دهند. این امر به دلیل این است که سایت های شرط بندی، با استفاده از الگوریتم های پیچیده، ضریب شرط ها را به گونه ای تعیین می کنند که در نهایت سود خود را تضمین کنند. بدین ترتیب، شانس برنده شدن کاربران بسیار کمتر از شانس باختن آن هاست.

علاوه بر این، سایت‌های شرط‌بندی ممکن است دارای نقص‌های فنی، امنیتی و پشتیبانی باشند و به کاربران خسارات وارد کنند. برخی از این خسارات عبارتند از:

  • عدم پرداخت جوایز و سودهای کاربران
  • سرقت اطلاعات بانکی و شخصی کاربران
  • افشای هویت و فعالیت کاربران به مقامات قضائی یا سایر سازمان‌ها
  • بروز خطاهای فنی و قطعی در زمان بازی و شرط‌بندی
  • عدم پاسخگویی و رفع مشکلات کاربران

مشکلات روانی

سایت‌های شرط‌بندی بسیار اعتیادآور هستند و ممکن است باعث شوند که کاربران بیش از حد به بازی گرایش پیدا کنند و نتوانند توقف کنند. این مسئله ممکن است منجر به اختلالات روانی، مالی، خانوادگی و اجتماعی شود. برخی از علائم و عوارض استفاده بیش از حد از سایت‌های شرط‌بندی عبارتند از:

  • تحول در الگوهای خواب و بیداری
  • کاهش توجه و تمرکز
  • افزایش استرس، نگرانی، تحولات خلق و علاقه
  • کاهش عملکرد تحصیلی، شغلی و اجتماعی
  • نادیده گرفتن مسئولیت‌ها و تعهّدات
  • درگیر شدن با خانواده، دوستان و همکاران
  • دروغ گفتن به خود و دیگران درباره مقدار بازی و پول صرف شده
  • قرض گرفتن یا دزدیدن پول برای بازی
  • حس گناه، ناامیدی، خودکشیدگی

راهکارهای پیشگیری و درمان

برای جلوگیری از مشکلات استفاده از سایت‌های شرط‌بندی، لازم است که کاربران آگاهانه و منطقی عمل کنند و خود را در معرض خطر قرار ندهند. برخی از راهکارهای پیشگیری عبارتند از:

  • آگاه بودن به قوانین جمهوری اسلامی در
  • آگاه بودن به قوانین جمهوری اسلامی در مورد شرط‌بندی و عواقب حقوقی آن
  • انتخاب سایت‌های شرط‌بندی معتبر و مجاز که دارای مجوز، نظارت و پشتیبانی مناسب باشند
  • تعیین بودجه و زمان مشخص برای بازی و رعایت آن‌ها
  • اجتناب از بازی در شرایط عاطفی، استرسی، خستگی یا الکل
  • توجه به فعالیت‌های دیگر و مفید در زندگی مانند خانواده، دوستان، کار، تحصیل، ورزش و سرگرمی
  • درخواست کمک از خانواده، دوستان، مشاوران یا سازمان‌های حمایتی در صورت نیاز

برای درمان مشکلات استفاده از سایت‌های شرط‌بندی، لازم است که کاربران به مشکل خود اعتراف کنند و تصمیم به تغییر داشته باشند. برخی از راهکارهای درمان عبارتند از:

  • مراجعه به پزشک یا روانپزشک جهت تشخیص و درمان اختلالات روانی یا جسمی ناشی از بازی
  • مراجعه به روانشناس یا مشاور جهت درمان روان درمانی و یادگیری راهکارهای مقابله با احساسات منفی و تحریک های بازی
  • پیوستن به گروه‌های حمایتی یا ترک بازی که افراد دچار مشکل شرط‌بندی را کمک می کنند تا با تجارب و راهکار همدیگر بهبود یابند
  • استفاده از نرم‌افزار‌ها یا سرویس‌های مسدود کننده سایت‌های شرط‌بندی که جلوگیری می کنند که کاربران به سایت های شرط بندی دسترسی داشتة باشند

 

https://tamzinbird32.livejournal.com/profile

https://www.quora.com/profile/Tamzin-Bird

https://issuu.com/tamzinbird32

https://www.twitch.tv/tamzinbird32

https://www.openstreetmap.org/user/TamzinBird32

https://www.tripadvisor.com/Profile/677tamzinb

https://www.4shared.com/u/QfUa_Yuz/TamzinBird32.html

https://www.indiegogo.com/individuals/35000552

https://www.mixcloud.com/TamzinBird32/

https://www.sbnation.com/users/robincrosby2

https://hubpages.com/@tamzinbird

https://unsplash.com/@tamzinbird32

https://www.evernote.com/shard/s731/sh/65df59fb-1c69-6df8-8e66-31050b86e967/FOApFArkHgDcwHzS0nVAJgRFL4d5-GY8BXuyAT34JwVDeMAXahoKTar8Rw

 

تهیه لگو city برای کودکانتان


خرید لگو‌ سیتی

شما از طریق خریداری کردن و تهیه لگو city برای کودکانتان، ساختمان های کامل یک شهر واقعی را برای آنها آماده کرده اید. با استفاده از مجموعه لگو سیتی، کودکان یاد می گیرند که چگونه با دیگران و دوستان خود ارتباط برقرار کنند. با استفاده از مدل های مختلف بازی لگو سیتی مانند: لگو بیمارستان، لگو ایستگاه آتش نشانی، لگو ایستگاه پلیس و غیره، کودکان می توانند با ساختمان های مختلف سیتی آشنا شوند.

والدین گرامی برای خرید لگو سیتی اصل و با کیفیت می توانید به سایت بارلی توی که معتبرترین فروشگاه اسباب بازی های لگو سیتی در ایران به شمار می رود مراجعه نمایید. با ما باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و ویژگی های اسباب بازی لگو سیتی و راهنمای خرید برتر لگو در کشور به شما ارائه دهیم.

قیمت لگو سیتی

یکی از اصلی‌ترین عواملی که بر قیمت اسباب ‌بازی‌ لگو سیتی تأثیر زیادی دارد، برند آن است. لگوهای سیتی تقلبی مشابه لگوهای اصلی هستند اما کیفیت ساخت آنها بسیار پایین است و به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت در ساخت آنها می توانند به کودکان شما آسیب برسانند. استفاده از مواد اولیه بی کیفیت در ساخت آنها باعث می شود که قطعات به خوبی به هم نچسبند و پس از مدتی شکسته شوند. دومین عامل موثر بر هزینه لگو سیتی، اندازه و تعداد قطعات لگو در این سری است. در هنگام خرید لگو‌ سیتی به موارد ذکر شده توجه کنید تا بازی با کیفیت و مناسبی را به فرزندان خود هدیه دهید.

اسباب بازی لگو سیتی

یکی از محبوب ترین مدل های اسباب بازی لگو، اسباب بازی لگو سیتی است که در انواع سبک ها و متریال ها تولید و عرضه می شود. خرید اینترنتی به شما این امکان را می دهد که اسباب بازی های لگو سیتی را از هر نقطه از کشور خریداری کنید. وجود سایت های متعدد برای خرید انواع مدل های آن مزیت مهمی است و به این معناست که با چند کلیک ساده می توانید در منزل و در هر شرایطی خرید خود را انجام دهید.

در فرآیند خرید اینترنتی لگو سیتی می توانید تمامی مدل های اسباب بازی لگو سیتی را بررسی کرده و قیمت هر یک از آن ها را با یکدیگر مقایسه کنید. همچنین می توانید این لگوها را به همراه فرزندتان خریداری کنید تا خودش مناسب ترین اسباب بازی لگو سیتی را انتخاب کند. هنگام خرید آنلاین، حتی می توانید تخفیف پیدا کنید و بتوانید چند مدل اورجینال لگو سیتی را با قیمت های خوب خریداری کنید.

لگو سیتی اصل

اگر قصد خرید لگو سیتی اصل را دارید باید بگوییم که لگو سیتی با جزئیات طراحی شده است و هر کدام از اقلام آن ویژگی خاصی دارند، بنابراین فقط ماهیت قیمت این محصولات بالاتر از مدل تقلبی اوست. از طرفی با توجه به اینکه لگوهای تولید شده توسط برندهای خارجی پیشرفته تر هستند، قیمت بالاتری نسبت به فروشندگان چینی خواهند داشت.

فروش بالای لگو سیتی این فرصت را برای بسیاری از فروشندگان ایجاد کرده است که به جای مدل های اصلی مدل های تقلبی را به مشتریان ارائه دهند. بسیاری از والدین نمی توانند کالای اصل را از تقلبی تشخیص دهند، پس از مدتی متوجه می‌شوند که لگو سیتی خریداری شده محصولی بی کیفیت است.