قیمت ایمپلنت و کاشت دندان

قیمت ایمپلنت و کاشت دندان

3x6r_q1.jpg

امروزه ایمپلنت دندان با اینکه دارای قیمت بسیار بالایی است اما روشی بسیار فوق العاده برای ترمیم دندان از دست رفته است.

ممکن است برای دندان هر انسانی در دراز مدت مشکلی پیش آید و باعث از بین رفتن آن دندان بشود. حال این مشکل به دلیل افزایش سن، مشکلات استخوانی یا ... ممکن است برای هر فردی پیش آید که باید از بین روش‌های مختلف برای جایگزینی و ترمیم دندان از دست رفته یک روش مناسب و صحیح را انتخاب کند. امروزه بسیاری از افراد با توجه به اینکه روش ایمپلنت دندان از مزایای خیلی زیادی برخوردار است انتخاب بسیاری از افرادی است که بنا به هر دلیلی دندان خود را از دست داده‌اند. کمی قبلتر سالیان گذشته اغلب افراد پروتز متحرک دندان یا همان دندان مصنوعی استفاده می‌کردند که دارای قیمتی مناسب‌تر بود ولی معایب بسیار بالایی هم برای افراد داشت. امروزه ایمپلنت دندان با اینکه دارای قیمت بسیار بالایی است اما روشی بسیار فوق العاده برای ترمیم دندان از دست رفته است.

 

قیمت ایمپلنت دندان از سایر روش‌های مشابه بالاتر است. علت بالا بودن قیمت کاشت ایمپلنت دندان گاهی به این علت برمیگردد که برای انجام آن برخی افراد شرایط مناسب بدنی ندارند و همین باعث میشود نیاز به انجام عمل‌های جراحی متعددی باشد. که انجام همان جراحی‌ها باعث می‌شود قیمت ایمپلنت بالاتر از دیگر روش‌ها باشد. البته مواد و متریالی که در روش کاشت دندان ایمپلنت استفاده می‌شود بسیار هزینه‌بر بوده و بیشتر مواد مصرفی از خارج از کشور وارد می‌شود .

 

عوامل متعدد دیگری وجود دارد که در قیمت ایمپلنت بسیار تاثیر گذار است و باعث بالا رفتن یا کاهش قیمت می‌شود اما در هر صورت این روش‌، روشی است که هزینه بالایی دارد. در نهایت پس از بررسی‌های لازم در صورتی که انتخاب شما ایمپلنت دندان بود باید بدانید فیکسچر یا ایمپلنت دندانی به اندازه ریشه دندان از دست رفته در استخوان فک بیمار قرار می‌گیرد. در واقع ایمپلنت دندانی یا فیکسچر یکسری قطعه هستند که در سایز و شکل مانند دندان طبیعی هستند که با ابزارهای حساس و ظرافت بسیار بالا طراحی می‌شوند. مواد و متریالی که در ساخت ایمپلنت دندانی استفاده می‌شود از تیتانیوم و آلیاژهای آن است که این فلز خاصیتی باور نکردنی و بسیار عالی در جوش خوردن با استخوان فک انسان دارد. فلز تیتانیوم از نظر بیولوژیکی سازگاری بسیار بالایی با بدن انسان دارد. در ترکیب این فلز و استخوان انسان هیچ واکنش آلرژیک پیش نمی‌آید که این علم یک دستاورد بسیار بزرگ در عرصه دندان‌پزشکی است.

جالب است بدانید مقاومت فلز تیتانیوم در مقابل ترکیبات اسید و نمک؛ و اکسیژن و همچنین ویژگی غیر مغناطیسی داشتن فلز تیتانیومس شرط لازم و کافی را برای استفاده از این فلز در استخوان فک را فراهم میکند. به علاوه روی سطح تیتانیومی ایمپلنت یا فیکسچر یک لایه به عنوان محافظ وجود دارد که باعث جلوگیری از تحلیل و خوردگی میشود.

مطالبی که در این مقاله مطالعه خواهید کرد طبق سر فصل‌های زیر به شما ارائه می‌گردد:

 

فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت ایمپلنت کدامند؟

مراقبت ایمپلنت

 

فاکتورهای مهم و تاثیر گذار در قیمت ایمپلنت کدامند؟

 

برای تعیین و برآورد هزینه کاشت ایمپلنت دندانی عوامل بسیار زیادی تاثیر میگذارد که در ادامه برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنیم:

 

تعداد دندان‌هایی که نیازاست ایمپلنت کنید بسیار در تعیین قیمت تاثیر گذار است.

ممکن است شما برای یک دندان روش ایمپلنت را انتخاب کنید یا برای چندان این روش را برگزینید. تعداد دندانی که نیاز است با ایمپلنت جایگزینی شود در قیمت تاثیر بسیار زیادی دارد. اما در روش پروتز متحرک این اختلاف قیمت ناچیز تر از این روش است. روش‌های مختلفی برای کاشت دندان است که تاثیر مستقیم بر قیمت ایمپلنت دارد و در ادامه آن‌ها ر ا نام می‌بریم:

 

ایمپلنت تک دندان بدین معنی که در این روش یک دندان شما نیاز به ایمپلنت دارد.

بریج بر پایه ایمپلنت بدین معنی که حداکثر 2 الی 3 دندان روی یک پایه ایمپلنت در جوار یکدیگر قرار می‌گیرند.

ایمپلنت

روش All On 4بدین معنی که تمام دندان‌های فک پایین و فک بالا بر روی 4 ایمپلنت قرار داده می‌شوند.

روش ایمپلنت اوردنچر بدین معنی که یک فک به طور کامل برای کاشت ایمپلنت روی 6 الی 8 پایه قرار داده شود.

نتیجه می‌گبربم هر چه تعداد ایمپلنت دندان در فک بالا یا فک پایین بیشتر باشد هزینه مورد استفاده برای بیمار افزایش میابد.

 

طریقه کاشت ایمپلنت دندان دومین عامل بسیار تاثیر گذار است.

هرچه علم و فناوری پیشرفت میکند روش‌های مدرن‌تری برای کاشت دندانی به روش ایمپلنت نیز رونمایی می‌شود. امروزه برای کاشت ایمپلنت دندان تقریبا 3 روش مطمئن وجود دارد که با توجه به شرایط بدنی بیمار متخصص ایمپلنت در مرکز ایمپلنت تصمیم به انجام آن می‌گیرد:

 

روش اول: کاشت ایمپلنت به روش استاندارد

در این روش بیمار باید سه مرحله را پشت سر بگذارد. این مرحله شامل کاشت پایه ایمپلنت، قالب گرفتن و اباتمنت را نصب کردن در نهایت قرار دادن تاج دندان روی مرحله قبل است. قیمتی که در سایت‌های مراکز ایمپلنت ارائه می‌گردد برآورد هزینه این نوع ایمپلنت است.

 

روش دوم: کاشت ایمپلنت یک روزه یا دیجیتال

در روش ایمپلنت دیجیتال یا یک روزه متخصص ایمپلنت با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام میشود که به آن تکنولوژی CAD/CAM نیز میگویند. در روش ایمپلنت دیجیتال متخصص ایمپلنت پایه و تاج را در یک جلسه انجام داده و از متریال و دستگاه‌های بسیار پیشرفته همچون اسکنر و پرینتر 3 بعدی که در مرکز ایمپلنت وجود دارد استفاده می‌شود. این روش هزینه بسیار زیادی برای مرکز ایمپلنت و بیمار دارد. اما اگر زیبایی ظاهر برای شما اهمیت ارد و تحل ندارید مدتی را برای کاشت ایمپلنت استاندارد تحمل کنید بهتر است این روش را انتخاب کنید.

 

روش سوم: کاشت ایمپلنت فوری

این روش بسیار از دیگر روش‌ها هزینه‌بر تر است. این روش برای افرادی است که مانند روش قبل تحمل کمی برای نداشتن دندان دارند. در این روش همان جلسه که بیمار به مرکز ایمپلنت مراجعه میکند تا دندان خود را بکشد متخصص ایمپلنت ریشه دندان را ازاستخوان فک خارج میکند و فیکسچر را اخل استخوان فک قرار میدهد. ارزیابی که در این روش باید انجام شود به دقت بسیار بالایی نیاز دارد. فقط ممکن است نیاز به جراحی متعدد برای بیمار باشد که در این صورت کار بیمار با کمی تعویق انجام میشود.

 

روش ایمپلنت اوردنچر روشی برای کاشت ایمپلنت است که یک فک، فک بالا یا فکپایین به طور کامل نیاز به ایمپلنت دارد و برای کاشت ایمپلنت، باید کل فک روی 6 الی 8 پایه قرار داده شود.

 

مراقبت ایمپلنت

 

ایمپلنت دندان نیز مانند جراحی‌های سنگین برای بیمار مستلزم رعایت برخی نکات است که هرچه بیشتر رعایت کند باعث بهبودی هر چه سریعتر بیمار می‌شود. . مراقبت های ایمپلنت شامل مراقبت‌های بدنی، مراقبت‌ ورزشی، مراقبت بهداشتی، مراقبت غذایی و ... است.

در مراقبت بدنی فرد بیمار پس از انجام و قبل از انجام جراحی ایمپلنت نیاز دارد استراحت کافی داشته باشد و فعالیت روزمره خود را حتی کاهش دهد. این استراحت باید حداقل 24 ساعت مداومت داشته باشد و در این زمان از کمپرس یخ برای بهبود فیزیکی بدن خود استفاده کند.

 

در مراقبت‌های ورزشی باید به این نکته دقت کنید که هرگونه فعالیت ورزشی و سنگین، جا به جایی وسایل سنگین و بلند کردن اجسام سنگین به ضرر بهبودی شما است.

 

در مراقبت غذایی باید به این نکته دقت کنید که خوردن و اشامیدن مواد غذایی داغ باعث تشدید خون ریزی میشود. به هیچ وجه از مواد غذایی سفت استفاده نکنید زیرا فشار زیاد به ناحیه ایمپلنت وارد می‌کند. استفاده از مواد غذایی که دارای کلسیم بالایی باشند برای جوش خوردن استخوان فک و ایمپلنت بسیار مفید است. سعی کنید ازمواد غذایی دارای قند و یرین استفاده نکنید تا به بهبودی کامل برسید زیرا استفاده از آنها باعث تعویق عملکرد بهبودی شما میشود.

 

در مراقبت بهداشتی باید به این نکته دقت کنید که فقط 24 ساعت بعد از ایمپلنت نباید فشار نخ دندان یا مسواک به ناحیه ایمپلنت وارد شود. فقط باید استفاده از دهان‌شویه را فرامو نکنید.پس از گذشت این زمان هر روز باید سه مرتبه دندان خود را مسواک کنید نخ دندان را فراموش نکنید و هر روز از دهان‌شویه برای جلوگیری از تجمع پلاک اطراف ناحیه ایمپلنت استفاده کنید.

ایمپلنت دندان نیز مانند جراحی‌های سنگین برای بیمار مستلزم رعایت برخی نکات پزشکی است که هرچه بیشتر رعایت کند باعث بهبودی هر چه سریعتر بیمار می‌شود. . مراقبت ایمپلنت شامل مراقبت‌های بدنی، مراقبت‌ ورزشی، مراقبت بهداشتی، مراقبت غذایی و ... است.

منبع: دلگرم

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

طراحی وب سایت

طراحی سایت آمیزه ای از دانش، هنر و خلاقیت استفاده از عناصر دیداری، و توان مهندسی در چیدن آن ها کنار یکدیگر است. هنگامی که یک سایت بر مبنای اصول و هارمونی اجزا طراحی شود علاوه بر جذب نگاه دائمی مخاطب، میتواند فارغ از محدودیت های زمان، به اثری جاودانه تبدیل شود.

امروزه سفارش طراحی وبسایت در لیست اولویت های هر شرکت یا کسب و کاری قرار گرفته است. صاحبان مشاغل میدانند که روز به روز به تعداد کاربران اینترنت افزوده میشود و برخورداری از پایگاهی خوب در دنیای مجازی نیاز به توجه ویژه ای دارد. افزایش تاثیرگذاری یک سایت در جلب نظر مخاطب و همچنین تخصصی شدن حرفه طراحی وبسایت، میطلبد که نگاهی حرفه ای به این مقوله داشته باشیم.

f8vz_b1.jpg

تاثیر طراحی وب سایت در کسب و کار ها...

روزانه هزاران وبسایت در جهان، صدها وبسایت در ایران و احتمالا ده ها وبسایت که مستقیم یا غیرمستقیم رقیب شما محسوب میشوند راه اندازی میگردند. یافتن جایگاهی مناسب و محکم در این میان موفقیتی است که به سادگی محقق نمیشود و قواعد انجام آن در تخصص طراحان حرفه ای سایت است. شرکت نرم افزاری اسپاد با شناخت جامعی که از فضای مجازی دارد، کسب و کارتان را بررسی کرده و وبسایت شما را مطابق با نیازهایتان و سلیقه مخاطبان شما طراحی میکند. بدین ترتیب میتوانید کسب و کارتان را در دنیای مجازی نیز به درستی معرفی کرده و با طراحی سایت حرفه ای، خدمات و محصولات خود را به خوبی به مخاطبانتان ارائه کنید.

اگر در حال حاضر یک وبسایت دارید اما زمان زیادی از فعالیت آن میگذرد، پیشنهاد میکنیم که آن را به دست طراحان و تحلیلگران با تجربه اسپاد بسپارید تا سایت شما را بررسی کرده و در صورت نیاز تغییرات و بهینه سازی هایی را روی آن اعمال کنند؛ در این صورت می توانید مطابق با تکنولوژی روز طراحی وبسایت حرکت کنید. اگر هم هنوز سایتی ندارید، تیم مجرب اسپاد آماده است تا با طراحی وبسایت خلاقانه و بروز و بهینه سازی و سئوی سایت مسیر روشنی را در کسب و کار آنلاین برایتان فراهم سازد.

چرا به طراحی سایت نیاز داریم؟ سایت یا شبکه های اجتماعی؟

فرض کنید صاحب یک وبسایت فروشگاهی هستید، اینکه صرفا با مخاطبانتان در ارتباط باشید یا عکس محصولات را به آنها نشان دهید کافی نیست، بلکه باید با یک وبسایت فروشگاهی جامع و مناسب، شرایطی فراهم کنید که کاربران به شکلی آسان و سریع اقدام به خرید کنند. همچنین میتوانید به طور دقیق آمار بازدید کاربران، میزان فروش و تمامی فعالیت ها را مدیریت کنید.

البته با انجام بازاریابی شبکه های اجتماعی میتوانید فعالیت خود را در این فضا مدیریت کرده و بهترین نتیجه را از آن بدست آورید.

شرکت اسپاد با سابقه طراحی وب سایت فروشگاهی ، نیازها و خواسته های شما را برآورد میکند و با بودجه متناسب شما وب سایت در خور شما را طراحی خواهد کرد.

 

تخصص های دخیل در طراحی وب سایت

افرد و تخصص های مختلفی در روند طراحی سایت نقش دارند. شرکت اسپاد طی سالها فعالیت حرفه ای در این زمینه، متبحرترین و متخصص ترین ها در حوزه طراحی وبسایت را در قالب یک تیم منسجم در کنار هم قرار داده تا بهترین خروجی ممکن حاصل شود. سفارش طراحی سایت شما از اولین گام یعنی مشاوره تا آخرین گام یعنی راه اندازی، بدست بهترین افراد سپرده خواهد شد. همانطور که در ساختن یک برج بلند قامت اشخاص مختلف با تخصص های متفاوت در کنار یکدیگر فعالیت میکنند، در اسپاد نیز پروژه طراحی سایت توسط تحلیلگران، طراحان، برنامه نویسان، پشتیبانان و مدیران پروژه به شکلی هماهنگ و ساختار یافته انجام میشود. پس از پیاده سازی کامل سایت، متخصصین بازاریابی دیجیتال و بازاریابی محتوایی اسپاد، پیشنهادات حرفه ای خود را جهت ورودی شکوهمندانه و حضوری موفق در محیط مجازی، به مشتریان محترم ارائه میکنند.

فاکتورها و مفاهیم طراحی سایت

همواره طراحی وب سایت در چهارچوب و قالب مشخصی انجام میشود. رعایت استانداردها و اصول طراحی وبسایت و همچنین توجه به تکنولوژی های روز طراحی وبسایت در این امر مؤثر است.
اگر نیازبه طراحی سایت حرفه ای دارید ، شرکت اسپاد با تجربه چندین ساله در طراحی وب سایت های حرفه ای با گستردگی مشتریان در سطح کشور آماده همکاری با شما برای طراحی ، پیاده سازی و پشتیبانی حرفه ای وب سایت شماست.

 

همه چیزهایی که باید در مورد بازاریابی پیامکی در راستای کسب و کارتان بدانید

همه چیزهایی که باید در مورد بازاریابی پیامکی در راستای کسب و کارتان بدانید.

gc5z_b4.jpg

در این بخش قصد داریم شما را با بازاریابی پیامکی بیشتر آشنا کنیم.

بازاریابی پیامکی شیوه ای از بازاریابی است که این روزها به دلیل مقرون به صرفه بودن، با استقبال فراوانی رو به رو شده است.

حتما می دانید یکی از اصلی ترین نیاز ها برای صاحبین کسب و کار این است که بتوانند در گام اول نام برند، شرکت، خدمات و محصولات شان را با  هزینه ی کمتر  معرفی کنند.

از این جهت است که قصد داریم شما را با بازاریابی پیامکی و مزایای آن آشنا کنیم.

اگر شما نیز به واسطه  بیزینسی که دارید، نیاز به معرفی خود و کسب و کار تان دارید  استفاده از اس ام اس مارکتینگ را به شما پیشنهاد میکنیم.

یکی از مهم ترین دغدغه های صاحبین کسب و کار، بالا بودن هزینه ها هست، دراین نوع بازاریابی احتیاجی به صرف هزینه های سنگین برای تبلیغات نمیباشد.

با اختصاص دادن هزینه مقرون به صرفه میتوانید تعداد قابل توجهی از مخاطبان را هدف قرار دهید.

ماهیت بازاریابی پیامکی

برخلاف فکر عموم، بازاریابی پیامکی فقط ارسال پیامک های تبلیغاتی نیست، در بازاریابی پیامکی شما به واسطه ارسال و دریافت پیامک می توانید یک ارتباط با مشتریان و کاربران خود ایجاد کنید و رضایت بیشتر آن ها را کسب کنید.

چنانچه اصول بازاریابی پیامکی را به درستی رعایت کنید، این روش از موثرترین و ارزانترین روش های بازاریابی و رونق کسب کار است.

بازاریابی پیامکی یکی از شیوه های مدرن بازاریابی می باشد که در سال های اخیر در کشور های توسعه یافته و در حال توسعه مورد استقبال قرار گرفته است.

در کشور ما نیز امروزه صاحبان کسب و کار بسیار مشتاق هستند تا به روش بازاریابی پیامکی اقدام به معرفی و تبلیغات کسب و کار و خدماتشان نمایند.

در ابتدا استفاده از سامانه پیامکی، خرید و واگذاری پنل اس ام اس به صورت انحصاری فقط توسط چند شرکت خاص انجام میشد.

این امر باعث ایجاد محدودیت در استفاده از پنل پیامک برای عموم میشد.

در حال حاضر برای خرید پنل پیامک هیچ محدودیتی وجود ندارد، فقط کافیست در فضای اینترنت سرچ کنید تا به راحتی به یکی از این سامانه ها دسترسی پیدا کنید.

در بازاریابی پیامکی شما می توانید با خرید سامانه ارسال پیامک(پنل پیامک)،با حداقل هزینه و صرف انرژی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی شاهد بازدهی بیشتری باشید.

اولین اقدام شما برای تبلیغات در قالب بازاریابی پیامکی این است که در جهت خرید سامانه های پیامکی اقدامات لازم را انجام دهید.

یک پنل اس ام اس به شما امکان ارسال انبوه پیامک،دریافت پیامک از سمت مخاطبان،گزارش گیری و بسیاری موارد دیگر را میدهد.

چرا بازاریابی پیامکی به صرفه تر است؟

دلایل بسیاری  وجود دارد که چرا بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی و بازاریابی به صرفه تر و کم هزینه تر است.

اما شاید یکی از دلایل مهم آن این باشد که شما در این روش با خرید یک پنل پیامک برای استفاده از خدمات بازاریابی پیامکی تنها یکبار هزینه  خریداری را پرداخت می کنید.

سپس می توانید به صورت نا محدود و بسته به شرایط پنلی که خریداری کرده اید، اقدام به ارسال اس ام اس و  معرفی کسب و کار یا خدمات و یا محصول خود نمایید.

این را در نظر داشته باشید که با خرید یک پنل اس ام اس حرفه ای، تعرفه ارسال شما هم میتواند کاهش پیدا کنید.

نکته ی حائز اهمیت دیگری که اس ام اس مارکتینگ را برایتان به صرفه تر از سایر روش های بازاریابی می کند این است که  پوشش دهی بالایی دارد.

شما در یک بار اقدام به ارسال اس ام اس می توانید خدمات، محصول، کسب و کار و هر آنچه در نظر دارید را در چند ثانیه در معرض دید هزاران نفر قرار دهید و سپس شاهد باردهی بیشتر باشید.

این در صورتی ست که شما برای به اشتراک گذاشتن تبلیغات خود در این حجم بالا و در هر شیوه ی دیگرینیاز به صرف هزینه های  بیشتری بودید.

اما اس ام اس مارکتینگ این امکان را برای کاربرانش به وجود آورده تا با کمترین هزینه به بالاترین انتظار خود از بازاریابی به شیوه ای کاملا مدرن دست یابند.