حفاظ دیوار به همراه خود امنیت دارد


حفاظ دیوار به همراه خود امنیت دارد

یکی از موارد مهمی که باید برای افزایش ایمنی خانه در نظر بگیرید، این است که حفاظ آهنی روی دیوار باعث می شود تا سارقین نتوانند وارد خانه شوند. بنابراین وجود این حفاظ های روی دیوار آسایش و ایمنی خاطر را به همراه می آورد. هدف حفاظ آهنی دیوار امنیت و آرامش شما شهروندان عزیز است. با توجه به اینکه حفاظ نرده دیوار بسیار مستحکم و مقاوم است بنابراین شما با وجود این نرده دیگر نگران ورود سارقین به منزل خود نباشید.

حفاظ دیوار که به نام گارد فلزی یا حصار دور دیوار نیز شناخته می شود در دور دیوار خانه یا ویلا یا باغ و همچنین خانه های تجاری یا مسکونی نصب می شود.انواع حفاظ دیوار که امروزه در فرفورژه آنلاین تولید می شود، بسیار شکیل و زیبا می باشد زیرا با تکنولوژی ها به روز تولید می شود.

کاربرد حفاظ هم بسیار مهم است. شما باید امنیت حفاظ دیوار را حفظ کنید. باید در این مقوله انتخاب های خود را به دقت بررسی کنید. بلندی و در ضمن پیچیدگی هایی که در این بخش وجود دارد به شما اجازه خواهد که کار خرید و فروش حفاظ دیوار را به راحتی اتمام دهید. اگر شما حتی در یک محل امن هم در میان شهر زندگی کنید دست شما باز است که حفاظ های معمولی مشابه حفاظ های سرنیزه ای استفاده کنید.

اگر شما در بیرون از شهر زندگی می کنید، حفاظ دیوار می تواند دربرگیرنده شاخ گوزنی و یا نیزاری می شود. شما حتی می توانید از حفاظ های سنگین تر نیز استفاده کنید.

 

زیبایی و تنوع درب فرفورژه ویلایی

 

معمولا درب فرفورژه ویلایی باید تنوع و زیبایی در ساخت داشته باشید. بیشتر افرادی که میخواهند درب فرفورژه ویلایی را خریداری کنند در کنار عملکرد، بیشتر به ویژگی های نمای زیبای آن اهمیت می دهند. این درب ها در واقع تردد شما را به ویلا یا ورودی باغ یا پارکینگ ممکن می سازند و به همین دلیل هم بهتر است که علاوه بر زیبایی به کیفیت آن نیز توجه کنید.

معمولا اینطور گفته می شود که خرید درب فرفورژه ویلایی نسبت به خرید درب های مشابه دیگر سخت تر است. شما بعضا میخواهید برای خانه خود این درب ها را خریداری کنید و شاید بخواهید ویلای خود را با دربی زیبا لاکچری مزین کنید. در این حال باید دقت داشته باشید که خرید این نوع درب ها به شما اجازه می دهند که همزمان با زیبایی امنیت را نیز داشته باشید برای خانه پس بهترین راه این است که هر دو مورد را در نظر داشته باشید.

به طور کل اما تنوع درب فرفورژه ویلایی بسیار بیشتر از تنوع درب های معمولی است. این نوع درب ها با اینکه در جنس های مختلفی مانند چوبی و همچنین آهنی ساخته می شوند اما به شما اجازه خواهند داد که همچنان هم زیبایی و هم تنوع خانه خود را حفظ کنید.

 

دوام درب لیزری

 

شاید تصور کنید که تنها انواعی از درب لیزری ویلایی امنیت را برای شما ایجاد خواهد کرد که آهنی است و نوع چوبی آن شما را دچار مشکل خواهد کرد. در این حال نکته ای که باید بدانید این است که این نوع درب ها اگر از نوع چوبی باشند باز هم برای شما ایمن خواهند بود  و هیچ تفاوت خاصی از نظر امنیتی ندارند. اینکه شما بتوانید دربی را خریداری کنید که دوام بالایی دارد در عین اینکه کار شما را برای سال های بعد راحت تر خواهد کرد، به شما اجازه می دهد که امنیت را نیز فراهم کنید.

 

نرده فرفورژه

 

نرده فرفورژه راه پله آهنی درون ساختمان ها یکی از مواردی است که می بایست

حتما پس از نصب پلکان به عنوان حصاری گرداگرد آن واقع گردد

تا به این منظور به هنگام سر خوردن یا به هر دلیلی افتادن

و سقوط از روی پله های ساختمان بتوان از نرده فرفورژه راه پله به عنوان تکیه گاهی در جهت حفظ جان خود استفاده کرد.

این مسئله زمانی بیشتر خودشو نشون میده که داخل ساختمان ها بچه های کوچک و بازیگوشی باشند

که دائما از پله ها بالا و پایین می روند و احتمال سقوط یا سکندری خوردن آن زیاد است

و در صورت نبود نرده فرفورژه راه پله ممکن است عواقب جبران ناپذیری در پی داشته باشد.

اینکه شما بتوانید کار خود را به یک متخصص در این زمینه بسپارید به شما کمک می کند که امنیت بیشتری ایجاد کنید. نباید به همه افراد در این حوضه کاری اعتماد کنید چرا که ممکن است اعتماد شما مشکل ساز شود برای مشاوره با کارشناسان فرفورژه آنلاین در تماس باشید

 

منبع : خبرگزاری ایسنا

 

 

 

 

تشخیص چهره Face Detection دوربین مداربسته چیست؟


تشخیص چهره Face Detection دوربین مداربسته چیست؟

 

 

قابلیت تشخیص چهره یکی از امکانات جالب در دوربین های سری اسمارت است. قابلیتی که برای بسیاری از مصرف کننده ها بسیار جذاب به نظر می رسد. این دسته از دوربین های مداربسته در تشخیص و شناسایی چهره افراد در حال تردد در مجموعه ها و سازمان ها بسیار کاربردی هستند. با استفاده از قابلیت های تشخیص چهره در این دوربین های مداربسته می توان عملکرد سیستم های نظارتی اتاق های کنترل، مدارهای آلارم اتوماتیک، دستورات ارسالی به دوربین های PTZ جهت زوم کردن بر روی سوژه های مورد نظر و … را بهبود بخشید. به دلیل تکنولوژی پیشرفته تر در دوربین های تحت شبکه قابلیت تشخیص چهره تنها در این نوع از دوربین ها وجود دارد. و تاکنون دوربین های آنالوگ نسل جدید با این قابلیت تولید نشده اند.

منظور از تشخیص چهره (Face Detection) در دوربین مداربسته چیست؟

زمانی که صحبت از امکانات پردازش تصویر در دوربین مداربسته به میان می آید در واقع منظور بخشی از توانایی های موجود در قابلیت های پردازش تصویری (Video Content Analytics) یا به اختصار VCA است. تمامی مکانیزم های هوشمند تجزیه و تحلیل تصویری در واقع بخشی از علم پردازش تصویر محسوب می شوند، که از جمله می توان به مکانیزم های ساده ای مانند حرکت در تصویر (Motion Detection)، شناسایی چهره (Face Capture)، تشخیص چهره (Face Detection) و ... اشاره نمود.

نحوه عملکرد تشخیص چهره در دوربین های مداربسته

این دوربین ها با استفاده از الگوریتم های خاصی که در نرم افزار آنها تعریف شده است(مانند فاصله میان چشم ها، ابروها، بینی، خطوط صورت و …) می توانند چهره افراد را در زوایای مختلف تشخیص دهند. منظور از زوایای مختلف، تشخیص چهره از روبرو یا نیم رخ است که این امر به نرم افزار دوربین مدار بسته بستگی دارد. ولی معمولا تا زاویه 45 درجه رااز روبرو تشخیص می دهند. بعد از عملیات تشخیص نوبت به تحلیل و پردازش تصاویر می رسد که بدین صورت است که دوربین از چهره فرد یا افراد مورد نظر عکس گرفته و در بایگانی دستگاه ضبط یا سرور ذخیره می کند و شما می توانید بدون آنکه نیاز به جستجو در فیلم ذخیره داشته باشید به تمام تصاویر به همراه سایر جزئیات اعم از روز و ساعت ورود افراد دسترسی داشته باشید.

تفاوت تشخیص چهره Face Detection و شناسایی چهره Face Capture در دوربین مداربسته

در هنگام خرید باید به این نکته توجه نمایید که دو نوع از قابلیت تشخیص چهره در دوربین های مداربسته وجود دارد که با هم متفاوت اند. یکی قابلیت Face Detection و دیگری قابلیت Face Capture است. در قابلیت فیس کپچر تنها امکان تشخیص صورت افراد میسر است و امکان تمایز چهره های مختلف در آن وجود ندارد. اما در قابلیت Face Detection یا شناسایی چهره، عملکرد هوشمندانه و پیشرفته تری دارد و امکان تشخیص چهره های مختلف در آن امکان پذیر است. بعنوان مثال زمانی که چهره فردی توسط دوربین شناسایی می گردد در صورت ورود فرد مورد نظر به قسمت های مختلف مجموعه، امکان tracking یا ردیابی آن فرد در هر لحظه وجود دارد و در صورت ورود به مکان های غیر مجاز با تعبیه دستگاه آلارم می توان اطلاع رسانی مربوطه را انجام داد.

محاسن دوربین های مدار بسته تشخیص چهره

1. کمک به جمع آوری مدارک و شواهد

اگر در محل کارتان نیازمند سیستم نظارتی هستید که بتواند در جمع آوری شواهد و مدارک در هنگام نیاز به کمکتان بیاید دوربین های مداربسته با قابلیت تشخیص چهره کارایی لازم را در این خصوص دارند. و می توانند مدارک کافی را برای مشاهده تمام اتفاقات رخ داده در اختیارتان بگذارند.

2. جلوگیری از وقوع جرم

در واقع یکی از وظایف اصلی یک سیستم نظارتی جلوگیری از وقوع جرم و جنایت است و این سیستم ها می توانند عملکردی پیشگیرانه در وقوع جرم و بزه داشته باشند. در این راستا با نصب دوربین های مداربسته تشخیص چهره در مکان هایی با امکان بالای وقوع جرم می توان از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری نمود.

3. ارتقا امکانات نظارتی و کنترل و مدیریت فعالیت ها و رخداد ها

فعالیت و رخداد های زیادی وجود دارند که روزانه در یک ساختمان یا محیط اداری بوقوع می پیوندند. زمانی که سیستم نظارتی خود را به دوربین های تشخیص چهره مجهز می کنید می توانید نظارت بهتری بر فعالیت افراد درون سازمان خود داشته باشید.

 

منابعی برای مطالعه بیشتر:

 

  1. تست هارد دوربین مداربسته
  2. گسترش فناوری ابری در صنعت امنیت
  3. دلایل تغییر رنگ تصویر در دوربین مداربسته
  4. دوربین مداربسته Turbo HD هایک ویژن
  5. محاسبه مقدار ظرفیت هارد در دوربین مدار بسته
  6. دوربین مدار بسته HDCVI داهوا
  7. راهنمای خرید پک کامل دوربین مدار بسته بی‌سیم
  8. دوربین مداربسته تحت شبکه هایک ویژن
  9. کنترل دسترسی یکپارچه راهکاری بیش از امنیت
  10. حفاظت سایبری در دوربین های مداربسته
  11. نکات حفاظت سایبری در زمان دورکاری
  12. نکاتی درباره اکسس کنترل
  13. تجهیزات دوربین مداربسته
  14. دوربین مداربسته شیراز

دوربین مداربسته مشهد